BeeMind este un proiect NeuroMinder pentru înțelegerea, acceptarea și dezvoltarea echilibrată și durabilă a emoțiilor și gândurilor.
Aici găsești agenda activităților, evenimentelor și resurselor educative NeuroMinder destinate copiilor și părinților in grupuri. Ne străduim să ajutăm copiii și părinții să înțeleagă, să accepte și să dezvolte emoții și gânduri echilibrate și durabile. Activitățile noastre sunt concepute pentru a ajuta copiii să-și înțeleagă propriile emoții și gânduri, promovând în același timp relații pozitive cu ceilalți.
Folosim o varietate de activități de grup pentru a ajuta la dezvoltarea abilităților socio-emoționale pentru copiii și părinți. Aceste activități sunt concepute pentru a fi distractive și captivante, în timp ce predau copiilor lecții importante de viață. Exemple de activități includ jocuri de rol, povestiri și proiecte de artă și explorare urbană.
Proiectul BeeMind adoptă o abordare holistică pentru a ajuta copiii să-și dezvolte aceste abilități importante. Am conceput programe care integrează activități cognitive, fizice și sociale pentru a ne asigura că micuții se dezvoltă la toate nivelurile. Prin aceste activități copiii își pot dezvolta abilitățile motorii, creativitatea și abilitățile de rezolvare a problemelor. De asemenea, oferim copiilor oportunități de a practica colaborarea și comunicarea, precum și de a învăța abilități socio-emoționale importante.

Program de dezvoltare personală

Open Eye Hub

Un program de dezvoltare personală adresat copiilor ce urmează să intre pentru prima dată în colectivitate sau acelor copii care deși au intrat în colectivitate au avut o perioadă de absenteism din motive medicale sau socio-emoționale.

Obiectivul principal al programului Open Eye Hub este de a ajuta copiii să dezvolte abilitățile de socializare, lucru în echipă, comunicare, dezvoltarea limbajului și alfabetizarea socială. Prin diverse activități și într-un mediu calm și optimist, copiii sunt încurajați să se exprime și să învețe să interacționeze cu ceilalți, construindu-și stima de sine.

Aceste sesiuni de interacțiune socială se desfășoară în grupuri de copii cu vârste între 3 ani până la 5 ani și pot ajuta la construirea motivației interioare a copilului și la insuflarea unui sentiment de gândire la obiectivele și valorile lor comune. Prin astfel de activități, copiii pot învăța să-și dezvolte abilitățile de comunicare. Mai mult, le poate oferi și oportunitatea de a interacționa și de a colabora cu alți copii de vârsta lor într-o atmosferă mai relaxată, ceea ce le poate oferi o platformă pentru a învăța, a crește și a se distra.
În cadrul programului Open Eye Hub înțelegem importanța freventării grădiniței cu încredere și o atitudine pozitivă. De aceea, dedicăm un întreg program educațional pentru a-i ajuta pe acești micuți să-și dezvolte abilități sociale legate de grădiniță, astfel încât să se simtă confortabil și în siguranță atunci când merg la grădiniță. Ne concentrăm pe activități care îi ajută să învețe cum să interacționeze cu semenii lor și să construiască relații, precum și cum să-și gestioneze emoțiile în diferite situații. În plus, oferim conversații ghidate care îi ajută să înțeleagă importanța stabilirii obiectivelor, a rămâne motivați și a avea un set comun de valori. Prin activități distractive, interactive, ne străduim să creăm un mediu sigur și pozitiv care încurajează învățarea și gândirea critică.
Open Eye Hub este conceput pentru a promova auto-încurajarea și pentru a le permite copiilor să-și dezvolte abilitățile și capacitățile într-un mediu pozitiv, încurajant. Ne străduim să construim un sentiment puternic de încredere și înțelegere între copii, oferindu-le un spațiu sigur pentru a se exprima și a învăța cum să interacționeze cu ceilalți. Prin activitățile noastre, ei vor putea să-și definească propriile obiective și să găsească motivația interioară pentru a le urmări
Programul îi integrează pe copii în comunitatea lor, ajutându-i să construiască relații puternice cu alți copii și adulți din grup și propune activități de lucru în echipă care să faciliteze cunoașterea, colaborarea și sprijinul reciproc în rezolvarea unor probleme sau sarcini. Prin această integrare, copiii pot deveni conștienți de normele sociale pe care trebuie să le învețe și să le interiorizeze, precum și să învețe cum să-și gestioneze emoțiile pentru a le facilita procesul de socializare.

Prin acest program, ne propunem să ajutăm copiii să devină mai încrezători din punct de vedere social și să-și dezvolte abilitățile de comunicare și limbaj.

Ne vom concentra pe diverse subiecte, cum ar fi încrederea în sine, socializarea, munca în echipă, comunicarea și dezvoltarea limbajului. Prin activități precum jocuri de grup, povestiri și arte și meserii, copiii vor fi încurajați să-și exprime sentimentele și să exerseze interacțiunea cu ceilalți.

Programul se va întinde pe câte sesiuni sunt necesare, în funcție de nevoile individuale ale copilului. În acest timp, vom folosi o serie de activități pentru a-i ajuta să-și identifice și să-și dezvolte propria motivație interioară, gândire, obiective și valori comune. Suntem încrezători că pe măsură ce copiii progresează prin program, ei se vor simți din ce în ce mai confortabil în mediile sociale și vor câștiga încrederea de a interacționa cu ceilalți.

Programul se concentrează pe copiii cu vârsta cuprinsă între 3 și 5 ani și oferă copiilor posibilitatea de a dezvolta o mai bună înțelegere proprie persoane, a emoțiilor și a motivațiilor lor. Prin activități în echipă și jocuri de interacțiune, copiii învață să-și gestioneze emoțiile, să colaboreze cu ceilalți, să comunice eficient și să-și dezvolte abilitățile de socializare într-un mediu sigur și confortabil.

Programul ajută la conștientizarea importanței socializării și încurajează copiii să-și dezvolte abilitățile sociale pentru a fi mai bine pregătiți pentru grădiniță și pentru a-și face prieteni mai ușor. Învățându-i să fie mai deschiși și să înțeleagă diferitele culturi sau comportamente umane, programul îi ajută pe copii să devină mai toleranți și să se înțeleagă unii cu alții.

Scopul final al programului este de a ajuta copiii să devină maturi emoțional, conștienți din punct de vedere social și independenți. Poate fi dificil pentru mulți copii, dar Open Eye Hub oferă un program menit să îi ajute să dezvolte și să îmbunătățească abilitățile sociale.

Consiliere copii și adolescenți

Prin consiliere educatională și vocațională identificam abilitațile specifice copilului dar și elementele de dezvoltat, cultivam încrederea într-o decizie proprie prin CAUTARE, EXPLORARE, GÂNDIRE și MOTIVAȚIE INTERIOARĂ

  • De ce-ar trebui să ne pese de ADHD?

    Despre ADHD (Tulburarea de Hiperactivitate cu Deficit de Atenție) există tone de informație peste tot: internet, mass-media, soci [...]

    Despre ADHD (Tulburarea de Hiperactivitate cu Deficit de Atenție) există tone de informație peste tot: internet, mass-media, soci [...]

  • Un overthinker face cunoștință cu Neurofeedback-ul

    Citat: „Creierul meu "nu tace" niciodată, nu se oprește din gândit, analizat, judecat, făcut planuri. Uneori, când mă trezesc noa [...]

    Citat: „Creierul meu "nu tace" niciodată, nu se oprește din gândit, analizat, judecat, făcut planuri. Uneori, când mă trezesc noa [...]

  • Jurnalul unui neuroterapeut – Corectarea și reeducarea corpului

    Începem să avem grijă de noi, sau măcar să ne oferim puțină atenție, abia atunci când ne doare. Și da, durerea poate fi emoțional [...]

    Începem să avem grijă de noi, sau măcar să ne oferim puțină atenție, abia atunci când ne doare. Și da, durerea poate fi emoțional [...]

  • Neurofeedback-ul sub lupă: „Creierul nu înseamnă doar inteligență”

    „Suprastimularea zonei mentale este foarte frecventă astăzi. Pentru că asta cere societatea de la noi în ziua de azi, așa ne arăt [...]

    „Suprastimularea zonei mentale este foarte frecventă astăzi. Pentru că asta cere societatea de la noi în ziua de azi, așa ne arăt [...]

  • Jurnalul unui neuroterapeut – Beneficiile saunei japoneze

    În articolele anterioare am arătat cât de multe sunt situațiile ce amenință sănătatea creierului nostru și care sunt consecințele [...]

    În articolele anterioare am arătat cât de multe sunt situațiile ce amenință sănătatea creierului nostru și care sunt consecințele [...]

  • Oboseală, suferință, pierdere

    Cât de repede poate să obosească un om? Întrebarea pare retorică, din moment ce percepția generală este că oboseala se instalează [...]

    Cât de repede poate să obosească un om? Întrebarea pare retorică, din moment ce percepția generală este că oboseala se instalează [...]

  • Burnout: epuizare, deconectare, ineficiență, cinism

    Între entuziasm și oboseală Bun venit în noul an! Pentru unii e prilej de bucurie, cu planuri noi și rezoluții de îndeplinit. Pen [...]

    Între entuziasm și oboseală Bun venit în noul an! Pentru unii e prilej de bucurie, cu planuri noi și rezoluții de îndeplinit. Pen [...]

  • Eșecul: între învățare și renunțare

    Fiecare sfârșit de an aduce cu sine reflecții, bilanțuri, balanțe și dorințe noi. Punem sub lupă ce am realizat și ce nu și măsur [...]

    Fiecare sfârșit de an aduce cu sine reflecții, bilanțuri, balanțe și dorințe noi. Punem sub lupă ce am realizat și ce nu și măsur [...]

  • Succesul: o bornă sau un stil de viață?

    Pentru o viață împlinită oamenii caută două mari componente: fericirea și succesul. Sunt, de altfel, și cele mai „vândute” imagin [...]

    Pentru o viață împlinită oamenii caută două mari componente: fericirea și succesul. Sunt, de altfel, și cele mai „vândute” imagin [...]

  • Învățarea – mecanismele unui proces de-o viață

    De ce să tot învățăm? Se spune că înveți atât timp cât trăiești. Dar de ce? Pentru ce? O lume în care se întâmplă din ce în ce ma [...]

    De ce să tot învățăm? Se spune că înveți atât timp cât trăiești. Dar de ce? Pentru ce? O lume în care se întâmplă din ce în ce ma [...]